دانلود برنامه ی آموزش جامع تزریقات و پانسمان اختصاصی سایت علوم آزمایشگاهی سون لب

3.3/5 - (9 امتیاز)

داشتن این برنامه برای دانشجویان گروه پزشکی واجب میباشد و مابقی دوستان هم میتوانند با داشتن این برنامه اطلاعات مربوطه را کسب نماییند.

 

برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید.

xrqhchdl3nnz2gobsakswifpqabpusqp87ivsd770ztjtgqb1aaaaaelftksuqmcc
برای اینکه بتوانیم در مواقع اورژانسی ( که دسترسی به پایگاه های امدادی و اورژانسی _ کلینیکی کمی دشوار است ) تزریق ساده و ایمن را داشته باشیم، دانستن مفاهیم اولیه همراه با روش انجام تزریق برای همه ی افراد واجب و ضروری میباشد .

 ir-astroo-injection1
در این مجموعه شما با نواحی آناتومیکی تزریق، انواع تزریق، تجهیزات تزریق و تزریق در بافت های مختلف را یاد خواهید گرفت ولی مسلما میدانیم که انجام تزریق نیازمند مدرک معتبر از مراکز معتبر مثل دانشگاه های علوم پزشکی | پایگاههای هلال احمر | جهاد دانشگاهی و سایر ارگان های مربوطه میباشد و این برنامه فقط یک راهنما در دستان شما خواهد بود.

 

 

درباره مدیر

محمد محبی هستم فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تبریز... از اونجایی که بیشتر وقتم رو با اینترنت می گذرونم تصمیم گرفتم تا یه وبسایت جامع برای سفید پوشان بی مدعا ایجاد کنم (که واقعا جای خالی اون احساس می شه)... علاقه زیادی به برنامه نویسی و طراحی وب دارم، به خاطر همین چندتایی هم برنامه برای رشته مون درست کردم که می تونید اون رو از مارکت های اندروید دانلود کنید....

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme